Teraz Gry

Gry Nowości Online

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

darmowy hosting obrazków


#1 2009-06-17 13:41:19

Bartek

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 11
Punktów :   

PORADNIK

Wprawdzie jest już poradnik dla czarek jednak było w nim nieco uwag od 30 lvl, zaś autor nic w nim nie zmienił. Mam więc nadzieje że ten poradnik wyjdzie nieco lepiej. Więc zaczne od opisu umiejek:

Styl silny

Ataki

Odłamki
Po patchu i sytuacji gdy już walki toczą się zwykle dłużej niż 2-3 rundy odłamki ++ stały się naprawdę sensownym skillem. I choć są sytuacje że piącha by była lepszym wyborem to jednakże teraz  odłamki się dobrze sprawują przy niedoborze punktów furii i bonusach z przedmiotów.

Trzęsienie ziemi
Jeden punkt jak ktoś chce dojść do kamiennej pięści.

Kamienna pięść
Po patchu dużo straciła na wartości choć przy odpowiednim buildzie nadal jest ok. Tyle że ona kosztuje aż 2 punkty furii zaś są one potrzebne też do rozmycia i porażenia...

Obrony

Zniknięcie
Nie przydatne. Ewentualnie może być na niższych poziomach jednakże na niskich w poziomach można używać po prostu odłamki ++ i wzmocnienie ++ i bronić się rozmyciem ++ co jest po 20 lvl całkiem sensowną propozycją.

Teleport

Średnio przydatny zdecydowanie lepiej wziąść Rozmycie ++.

Rozmycie

Bardzo przydatne, trzeba go mieć na ++. Wprawdzie rozłup i tak potem wchodzi w nią za ponad 20 obrażeń to jednakże jest to najskuteczniejsza obrona silna czarki, działa przez dwie tury no i rozłup zwykle nawet po ard'zie ++ krytykiem nie wchodzi gdy działa ta obrona.

Styl szybki

Ataki

Błysk

Jeden z najsłabszych ataków w grze sprawdza się tylko na niskich poziomach. Absolutnie nie polecam.

Piorun
Podobnie jak błysk-zapomnijcie o nim.

Porażenie
Podstawowy atak czarki, każda musi go mieć prędzej czy później rozwinięty na ++. Dobrze działą wzmocniony wzmocnieniem (jak to brzmi.. nie ma to jak masło maślane  Wink ) a i mocno zwiększa szanse na atak krytyczny.

Obrony

Ochrona

W 200% nie przydatne, wystarczy porównać go z tarczą( a zapomniałem-używa się go gdy jeszcze nie ma się żadnego talentu włożonego w obrony w stylu szybkim  Wink ).

Tarcza

W miare przydatny skill jednakże czarkama interupt na styl szybki... Generalnie są dwie możliwości w obronie szybkiej: tarcza ++/odbicie lub odbicie++. A co skuteczniejsze? No cóż tu każdy sam musi rozważyć czy przy jego buildzie nie będzie mu zbytnio brakować punktów żywiołu.

Odbicie
Tak jak każdy interupt bardzo przydatny. Koniecznie jeden w punkt, ale czy wsadzić w niego więcej punktów? To każdy sam musi przemyśleć...

Styl magiczny

Ataki

Choroba

Wprawdzie jakąś tam ma skuteczność na początku, jednak nie polecam. Po 20 lvl jest stratą punktów.

Wyssanie życie

Do ok 25 lvl skuteczna, jednakże po 25 lvl zdecydowanie lepsze jest wzmocnienie ++ ( ma się już wtedy więcej punktów żywiołu).

Wzmocnienie
Podstawowy atak czarki, po 25 lvl koniecznie na ++.

Obrony

Rozproszenie
Nieprzydatne, lepsza absorpcja. Ewentualnie może być na niższych poziomach może jeżeli nie mamy bonusów do obrony magicznej(ale wtedy prędzej czy później będzie trzeba zrobić reskill).

Absorpcja

Po patchu jeżeli ma się bonus z przedmiotów do obrony magicznej jest całkiem dobrą alternatywą dla osłabienia. No i nie kosztuje punktów żywiołu i zawsze te 9 punktów ze stylu silnego może obronić.

Osłabienie
Krytyki już nie latają tak jak w wersji 3.1 więc ten skill dużo stracił na użyteczności choć nadal może być przydatny. A to czy wybrać absorpcje czy osłabienie trzeba wybrać samemu-jeżeli ma się sensowny bonus do obrony magicznej to raczej lepiej wziąść absorpcję, jeżeli zaś nie ma się bonusów do tej obrony to trzeba mież osłabienie +/++.

Specjalne

Aktywne

Księga magi
Na mniejszych poziomach się wprawdzie przydaje, ale na większych poziomach jest zmarnowaniem ataku. Nie kupować.

Przywołanie chowańca
Tak samo jak księga magi-na niższych poziomach wprawdzie 22 dmg trudnych do obronienia coś daje (wbrew opisowi ten atak można przerwać za pomocą trzęsieniem ziemi/sztychu/wytrącanienia) jednakże potem chowaniec co najwyżej może wywołać śmiech u przeciwnika...

Koncentracja

Na wyższych poziomach mało przydatna. Wprawdzie bonus do obrażeń wyższy niż 10 punktów to całkiem sporo, jednakże czarodziejka ma mało życia i każdy nieobroniony cios naprawde boli. Zresztą jak ktoś da magiczny atak to koncentracja nic nie daje...

Pasywne


Moc
Jeden punkt aby dojść do aury i wiedzy.

Aura
Przy niskich bonusach z przedmiotów jest to umiejętność którą trzeba mieć na ++. No o ile chcemy nie mieć żadnej przewagi nad przeciwnikiem ( bez niej na ++ krytyki mogą być zwykle tylko po porażeniu ++).

Wiedza
Nieco mniej przydatna od aury jednakże również warto mieć ją na ++. Punkty żywiołu zawsze się przydają.

Kilka podstawowych zasad na temat umiejętności

Aura++, Wzmocnienie ++, Rozmycie ++, Porażenie ++, Odbicie (bez plusów) to podstawa dla czarek. Wiedza++ również jest naprawdę przydatna. Tarcza++ i Absorpcja++ również są bardzo użyteczne (aczkolwiek Absorpcja potrzebuje dopału do obrony z przedmiotów bo nie zmniejsza szansy na uderzenie krytyczne)

Przedmioty

Pierwsza zasada-bierzemy największy dopał do magii i stylu silnego. Po osłabieniu przedmiotów w stosunku do wersji 3.1 styl szybki nie nadaje się jako 'główny' styl aczkolwiek nadal jest bardzo dobry(wręcz niezbędny) jako wsparcie. Jeżeli zaś chodzi o rozład punktów furii i żywiołu-jeżeli używamy odłamków to bierzemy przedmioty ze stosunkiem punktów furii do żywiołu 1/2 np Zaklęcia z Loc Muinne i Pierścień Jade Glevissing ( wiem są to przedmioty aż za 700k podałem je po prostu jako przykład) jeżeli zaś używamy kamiennej pięści/wzmocnienia/porażenia/rozmycia to bierzemy przedmiot ze stosunkiem punktów furii do żywiołu 1/1 np Księga czarów Hena Gedymdeith i Pierścień Jade Glevissing . Co do drugiego rozkładu przedmiotów: wiem nie ma tam dopałów tylko do magii i stylu silnego ale nie da się teraz złożyć zestawu z sensownym rozkładem punktów furii i żywiołu (aby móc używać porażenia/wzmocnienia/piąchy i rozmycia) i dopałem do stylu silnego i magi na 30 lvl (co zresztą wiedzą czarki 30 lvl).

Trzy ogólne porady
-Nigdy nie zapomnij o pierwszej zasadzie-Nie działaj schematycznie. Zaskoczeniem nie jest atakowanie wedla jakiś schematów typu najpierw w ataku a/b/a/b/a/b a w drugiej walce b/a/b/a/b/a (aczkolwiek przeciwko n00bkom na niższych poziomach to często działa  Smiley )
-Po drugie przy robieniu build'a analizuj z jakimi przedmiotami (rozkład furii/żywiołu, bonus do dmg i szans na krytyka itp)go połączysz. Inaczej możesz być zaskoczonym że nie ma przedmitów pasujących do build'a.
-Po trzecie nielicząc rozkładu przedmiotów 7/7 staraj się nie brać z przedmiotów z dopałem do każdego stylu. Aczkolwiek niestety są sytuacje że nie ma dobrego układu przedmiotów z dopałem magia-silne. No cóż wtedy trzeba je po prostu jak najsensowniej dobrać...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ziip88.pun.pl www.lotsa.pun.pl www.nevrwinter65.pun.pl www.sor.pun.pl www.mateoo.pun.pl